Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

New from south Germany

Hi, I'm Ronny and I come from southern Germany. I have a Himalayan BS4 since mid-2021. Before that, I had a Honda Dominator 650 that had to give way due to age. I already installed the jerrycan holder and a Powertronic because the lean running of the engine bothered me. I ordered a 477 kit which I will install over the winter. Unfortunately I cannot add a profile picture.
The forum page brings an error when I want to change my profile.

Greetings from Germany

sam2019 has reacted to this post.
sam2019

Welcome Ronny - I guess you used a translator program that gave you a funny formatting. It helps to paste the output into wordpad first (if you use a windows computer - rechtsclick - neu - textdokument) which will strip the false formatting.

also I tried to add a picture and used png and it worked. you can email me a picture and I will add it for you if you like.

greetings

sam

Firtan has reacted to this post.
Firtan

Oh the Problem was my Browser 😆 . With Chrome it works.

sam2019 has reacted to this post.
sam2019

Du bist also metal band mitglied? da kenn ich einige .. war selbst mal drauf (vor steinzeit ewigkeiten)...

Wegen Nachwuchs hab ich mich langsam aus der Szene entfernt, hat nicht so harmoniert mit der Familie.

Corona hat dann noch den Rest gegeben in dem zwei unserer besten lokalen Konzert Locations und der Proberaum geschlossen haben. Die Band macht weiter, ich bin jedoch nur noch im Support oder bei Gastauftritten tätig 🙂 . Die gewonnene Zeit fließt in die Familie und ins Motorrad schrauben/fahren.

Von wo kommst du denn ursprünglich?

Ich bin aus St. Pauli, hab aber in D nur noch ein Wohnmobil stehen da ich normal (also ohne corona) nur 1-2 Monate im Jahre "zuhause" bin.

Ja, Familie kann ganz schoen aufhalten LOL ... aber jedem sein Hobby!

Ich hoffe du hast viel Freunde  mit der Hima - sie ist recht anfaellig aber pflegeleicht - mit nem satz Werkzeug von Aldi kann man fast alles selber machen.

Hallo auch von mir, ich wohn im Enzkreis

If you find syntactical or grammatical or spelling errors you may keep and pet them. If it is technically incorrect what I sayd, please tell me.

Hallo Adrian,

wie klein die Welt doch ist. Ich habe von deiner Himi ein Foto auf dem Handy.

Habe mir als ich sie gesehen habe die E nr. von deiner Led Lampe Fotografiert um den Scheinwerfer online zu finden 😀

Gruß Ronny